Kernebudskaber, budskabshierarki og profilannoncer
BKI Professionel er drevet af at udvikle innovative og ansvarlige kaffeløsninger til det professionelle marked. Det er erfarne og engagerede kaffespecialister med en kæmpe viden om danskernes kaffeønsker i forskellige situationer. Og desuden er sortimentet af produkter, maskiner og servicepakker i dag så stort, at ikke to løsninger er ens.
Vidste du fx:
At BKI Professionel har et passioneret smagspanel, som hver dag smager på over 300 kopper kaffe for at sikre kvaliteten?
At BKI Professionel kan levere firmakaffe fra deres eget ESG-projekt i Paraíso, Brasilien, hvor mere end 140 farmere hjælper med at udvikle råkaffe-produktionen i en mere bæredygtig retning?
At BKI Professionel ikke bare kan levere et væld af kaffekvaliteter i forskellige certificeringer og ristningsprofiler – men at de også kan levere totalløsninger med fx café-miljø og skræddersyede serviceaftaler?
Bureau Begejsts rolle har været at hjælpe BKI Professionel med at identificere og prioritere alle de gode historier i et knivskarpt budskabshierarki, som kan guide og inspirere al fremtidig kommunikation på tværs af platforme.
Næste step i BKI Professionel’s nye brandrejse er også blevet til i samarbejde med Bureau Begejst – nemlig en serie af helsides profil-annoncer i Børsen.
TEAM
Cathrine Esmann
Tove Bach
Christian Dahl Kirkegaard