Efter et intensivt udviklingsforløb var Thise Mejeri klar til at udvide og samtidig relancere sortimentet af plantebaserede mejeriprodukter, som alle er lavet af dansk økologisk havre dyrket af landmændene fra Thise.
I takt med, at markedet for plantebaserede mejeriprodukter udvikler sig, kommer der flere og flere konkurrenter til. Og det er godt!
Men Thise er den eneste producent, som er 100% dansk og 100% økologisk. Samtidig er Thise et stærkt værdidrevet brand med en passioneret fanskare. Alt dette ønskede vi at sammenfatte i et nyt brandunivers.
Hele det plantebaserede produktunivers kommer til at gå under søster-brandnavnet Thise Planteri, og værdipositionen definerede vi som: Rendyrket Øko Plante Power.
Bureau Begejst leverede alt fra markeds- og forbrugeranalyse, over strategi og værdiposition, til kreativt koncept, kampagne og eksekvering.
TEAM
Cathrine Esmann
Lone Mark
Thomas Falkenberg
Rasmus Glud
Line Kohsel
Christian Kirkegaard