Koncepter, emballager, kataloger på alle platforme.
Superstærk Art Director med stor kærlighed for fødevarer både inden for emballager, koncepter og kampagner.
Med 23 års bureauerfaring i bagagen omfatter Toves kompetencer mange forskellige kreative discipliner såsom klassisk art direction, visuel identitet, konceptudvikling og digital design. I mange af årene har det været med skarpt fokus på retail og fødevarer.
SPIDSKOMPETENCER
Grafisk identitet.
Instore materialer og emballager.
Kataloger, magasiner, brochurer og annoncepakker.
Udvikling og optimering af hjemmesider, SoMe, nyhedsbreve og bannerkampagner.
BRANDS & KUNDER
Arla Foods, Dansk Supermarked, Kop & Kande, XL-BYG, Salling, LEGO, Danish Crown, FRILAND, JYSK, Coop.dk, Idemøbler, Jensen’s Foods, Cateringforum, Thorfisk,
Bog & idé, Plantorama, John West, og Danish Quality Bakery for blot at nævnte nogle få.
AWARDS
2012: Creative Circle Award, sølv.
Kunde: Thorfisk
2000: Sial d’Or gulvinder i DK catering kategori.
Kunde: Arla & Hatting i samarbejde.